Andai Lupa itu Tiada…


Slideshow ini membutuhkan JavaScript.

Andai lupa itu tiada…

Mungkin aku akan lebih genius dalam arungi hidup ini…

Sebab aku pasti akan mengingat ingat bagaimana dulu aku bisa bertahan hidup..

Dalam dunia kecil tanpa cahaya…

Lemah tanpa daya..

Aku juga akan terus mengenang…

Betapa hebat perjuanganku menembus alam ini..

Tapi sayang ingatku tak sampai sepenggal hari pun..

Andai lupa itu tiada..

Mungkin aku akan menangis sampai ke ujung dzaman..

Tinggalkan Balasan

